tisdag 10 maj 2011

S m i l e y p i e r c i n g

Hej igen! De flesta som läser det här vet säkert redan att jag ska pierca smiley. Man sätter ett smycke i flärpen under överläppen. Jag tycker att det är sjukt snyggt! Vissa smycken är inte så snygga dock men den på bilden nedan funderar jag på. Annars en ring med endast en "plupp" som sticker fram. Många tycker att det är fult och konstigt tyvärr, och ja det är ju en ganska ovanlig piercing. Lite därför jag vill ta den också. Ni som inte tycker om den behöver inte gilla den,  jag tänker göra den ändå för JAG gillar den :) Tänkte bara säga det!
Ska beställa tid så jag kan ta den runt 25e då jag får pengar.

Ja, den syns när man ler och har öppen mun etc etc


1 kommentar:

  1. fett ballt! Jag har aldrig hört talas om det, men gud va coolt! :D

    SvaraRadera